Stvaranje zadovoljnih kupaca
Da li ste upoznati s inbound marketing metodologijom? Ako ste propustili prijašnje tekstove možete ih pročitati ovdje.
Kao što znate, inbound marketing i inbound prodaja baziraju se na dijeljenju vrhunskog sadržaja s potencijalnim klijentima i kupcima. Ako je netko s vama potpisao ugovor ili kupio vaš proizvod, ne znači da ga možete odmah zaboraviti. Zapravo, to je najgora stvar koju možete napraviti. Inbound tvrtke nastavljaju kontakt s kupcima, žele zadovoljne kupce, a s time i prodaju više (upsell) i povećavaju svoju bazu korisnika u promotore koji sa zadovoljstvom pričaju o tvrtci ili proizvodu koje vole. Kako to postići?
Metodologija inbound marketinga 4. korak: Zadovoljiti (Delight)
Vrlo često se ovaj korak zanemaruje, ne pridaje mu se pažnja kao i ostalim fazama inbound metodologije. Neopisivo je važno nastaviti komunikaciju s klijentima, čak i nakon što su potpisali ugovor. Ne možemo dovoljno naglasiti da se inbound marketing bazira na dijeljenju vrhunskog sadržaja s korisnicima, neovisno o njihovom trenutnom statusu – posjetiteljima stranice, potencijalnim kupcima ili postojećim korisnicima. Takvim odnosom otvarate vrata ponovljenim kupnjama i poslovanju u budućnosti. Neki od primjera kako zadovoljiti kupce su newsletter (naravno, baziran na buyer personi), upitnici, razni alati koji poboljšavaju iskustvo vašim klijenata, pa čak i blogovi pisani isključivo za vašu bazu korisnika.
Nekoliko načina kako možete povećati zadovoljstvo svojih kupaca:
- Trigger marketing
- Praćenje aktivnosti na društvenim mrežama
- Ankete
- Dinamični sadržaj (uključujući tekstove i CTA)
- Analitika
Inbound metodologija obuhvaća poduzete korake i alate koji vam pomažu da maksimizirate rezultate svojih online marketinških akcija povećanjem posjetitelja web stranice, te generianjem korisnika, leadova, kupaca i zadovoljnih promotora! Inbound marketing omogućuje marketinškim stručnjacima privlačenje posjetitelja, konverziju leadova, ostvarivanje kupnje i stvaranje zadovoljnih ambasadora vašeg poslovanja, usluge ili proizvoda.
Treba imati na umu da se inbound marketing ne događa sam od sebe – vi morate obaviti posao. To nije nešto što postavite i zaboravite, već dobro podešen stroj koji bi se, uvijek kad dobijete nove podatke, trebao ažurirati; potrebno je konstantno uvoditi nove alate i tad će se vaš brand i dalje razvijati. Sad je vrijeme da krenete, počnete proizvoditi i ponudite sadržaj idealnim kupcima, na pravom mjestu i u pravo vrijeme.