Metodologija inbound marketinga – Faza 1: Privući (Attract)

Privucite željene posjetitelje na svoju stranicu

Jeste li upoznati s inbound marketing metodologijom? Ako ste propustili uvodni tekst možete ga pročitati ovdje.

Prva faza metodologije inbound marketinga je privući (attract). Danas više nije prihvatljivo pojaviti se pred potencijalnim kupcem dok on radi nešto sasvim nevezano s vašim poslovanjem. Outbound marketing, poput televizijskih reklama, reklama u tisku, radijskih spotova, direct mailinga i slično, ne samo što ometa publiku samo da bi pokušavajući privući pažnju, već se često niti ne obraća pravoj publici, jer je doseg često preširok.

Metodologija inbound marketinga stavlja vaš brand pred potencijalne kupce točno u trenutko kada traže ono što im vi možete ponuditi.

Metodologija inbound marketinga 1. korak: Privući (Attract)

Ne želite bilo kakve posjetitelje na svojoj stranici, želite prave posjetitelje. Želite idealne kupce poznate kao i buyer persone. To su ljudi za koje trebate stvarati sadržaj, jer njih želite privući na svoju web stranicu. Buyer persone su holistički ideali onoga što vaši kupci zaista jesu, iznutra i izvana. Obuhvaćaju ciljeve, izazove, slabe točke, opće detalje, kao i osobne i demografske podatke zajedničke određenim korisnicima ili vrsti kupaca. Sadržaj pisan oko tih tema privlači ciljanu publiku i upoznaje je s vašim brandom kroz SEO i društvene mreže i slično.

Neki od najvažnijih aspekata metodologije inbound marketinga za privlačenje pravih korisnika na vašu web stranicu su:

  • Stvaranje i razvijanje sadržaja (pisanje blogova i ponuda vrhunskog sadržaja): Sadržaj više nije samo način da nadmašite svoju konkurenciju. Pisanje blogova i premium sadržaj postali su nužnost za vašu digitalnu i inbound marketinšku strategiju. Dvije glavne prednosti content marketinga su povećanje prometa na vašoj web stranici i povećana konverzija potencijalnih klijenata.
  • Optimizacija za tražilice (SEO): Prije nego započnete s content marketingom ili bilo kojim dijelom vašeg inbound marketing plana, morate biti sigurni da ciljate odgovarajuće ključne riječi. Postoji ravnoteža između ključnih riječi koje želite zadati i onog što ljudi zapravo pretražuju kada istražuju proizvode i usluge. Tada vam je potreban alat koji vam pomaže pri objedinjavanju tih podataka. Pri optimizaciji web stranice i sadržaja usredotočite se na: ključne riječi koje su izgrađene oko vaših proizvoda/usluga, koje izazove rješavate posjetitelju, kako vaši proizvodi mogu pomoći, FAQ i slično.
  • Marketing društvenih mreža: Društvene mreže nisu samo za B2C tvrtke. Zapravo, B2B trgovci koji koriste Twitter generiraju dvostruko više potencijalnih klijenata od onih koji to ne čine. Društvene mreže odličan su način ne samo da se povežete s kupcima, već i privlačite nove followere. Korištenje društvenih mreža za generiranje leadova ne znači samo objavljivanje sadržaja, već i praćenje vaših profila na društvenim mrežama da saznate tko govori o vašem brandu, ali i vašoj industriji općenito. To vam daje uvide koji su vam potrebni za povezivanje s tim pojedincima u mediju koji im je najugodniji – na društvenim mrežama!

Kao što vidite, postoji mnogo različitih aspekata online marketinške strategije koji ulaze u privlačenje kvalitetnih posjetitelja (potencijalnih kupaca) na vašu web stranicu. Sada i bez trošenja budžeta na online oglašavanje možete, uz pomoć alata za inbound marketing, usmjeriti posjetitelje na svoju web stranicu, pretvoriti ih u potencijalne klijente, a zatim i u kupce i promotere vašeg branda.

Zadnje objave