Od 2006.g. Inbound marketing je najefikasnija marketinška metoda kojom se idealne korisnike dovodi na vlastitu web stranicu, konvertira u leadove, zatim u kupce, i na kraju u same promotore.
Nekoć, ne tako davno, Inbound marketing nije postojao. Ni podcastovi, ni online video, ni društvene mreže. Newslettere su u naše poštanske sandučiće donosili poštari, a SEO (Search Engine Optimisation) je bio akronim za “Self Employment Opportunity”.
Inbound marketing je nastao 2005. godine kada ga je kao koncept u povojima osmislio Brian Halligan, su-osnivač i CEO HubSpot-a. No, tek se sedam godina kasnije, 2012. godine, Inbound počeo širiti kao općeprihvaćena metodologija među marketinškim stručnjacima.
Danas, tvrtke i poduzetnici privlače pažnju korisnika pisanjem blogova, podcastima, videozapisima, e-knjigama i sličnim obrazovno-zabavnim materijalima, promovirajući te sadržaje putem društvenih medija i e-mailing kampanjama.
Tvrtke stvaraju sve vrste kreativnog i zanimljivog sadržaja, u nastojanju da svojim korisnicima osiguraju dodanu vrijednost na njihovom Customer Journey-u.
Tvrtke koje koriste Inbound marketing imaju svoje marketinške i prodajne timove, koji rade zajedno i usklađeno, s ciljem rasta poslovanja tvrtke.