Naučite kako pokrenuti Inbound marketing kampanju.

Sustavno provođenje Inbound kampanji vraća impresivne rezultate, a prve rezultate moguće je vidjeti već 3-6 mjeseci nakon implementacije.

Danas ukupno tri od pet CMO-a globalno stavlja prioritet na integraciju Inbound metodologije u marketinške i prodajne aktivnosti. Zanima Vas kako adaptirati Inbound metodologiju u vlastiti marketing i prodaju? Što treba raditi prvo, koje su to aktivnosti koje će osigurati očekivane rezultate i koje greške treba izbjegavati?

Inbound marketing kampanje ostvaruju očekivane rezultate jer se temelje na kvalitetnom strateškom planiranju. Bez obzira kako ćete implementirati svoju kampanju (možda koristite alat poput HubSpot-a, a možda ne) bitno je pratiti planirane korake kako biste osigurali uspjeh.

Checklist-a je namijenjena svima koji su u doticaju ili su odgovorni za marketing i/ili prodaju, poput:

  • vlasnika tvrtke
  • direktora
  • direktora marketinga i/ili prodaje
  • digital marketing manager
  • content writer