‘Too often we measure everything and understand nothing.’
Jack Welch
Marketing kao da uvijek mora malo više dokazivati opravdanost svojih poteza i ulaganja. Zbog toga se marketinški stručnjaci znaju ‘utopiti’ u gomili (često nepotrebnih) brojeva ne bi li dokazali ROI svojih marketinških aktivnosti.
Znate li koje su metrike zapravo ključni pokazatelji uspješnosti vašeg marketinga?
Ovaj cheatsheet pokazat će Vam 6 ključnih metrika pomoću kojih lako i jednostavno možete dokazati ROI svojih marketinških aktivnosti i ulaganja svakoj upravi.
U ovom dokumentu naći ćete:
- 6 marketing metrika koje dokazuju vrijednost vaših marketing napora
- formule i primjeri koji će vam pomoći da lakše izračunate vlastite metrike
- definicije i objašnjenje važnosti pojedine metrike u kontekstu cjelokupnog poslovanja, te upute za interpretaciju
Cheatsheet je namijenjen svima koji su u doticaju ili su odgovorni za marketing i/ili prodaju, poput:
- vlasnika tvrtke
- direktora
- direktora marketinga i/ili prodaje
- digital marketing managera
- voditelja web shopa