‘Too often we measure everything and understand nothing.’

Jack Welch

Marketing kao da uvijek mora malo više dokazivati opravdanost svojih poteza i ulaganja. Zbog toga se marketinški stručnjaci znaju ‘utopiti’ u gomili (često nepotrebnih) brojeva ne bi li dokazali ROI svojih marketinških aktivnosti.

Znate li koje su metrike zapravo ključni pokazatelji uspješnosti vašeg marketinga?

Ovaj cheatsheet pokazat će Vam 6 ključnih metrika pomoću kojih lako i jednostavno možete dokazati ROI svojih marketinških aktivnosti i ulaganja svakoj upravi.

U ovom dokumentu naći ćete:

  • 6 marketing metrika koje dokazuju vrijednost vaših marketing napora
  • formule i primjeri koji će vam pomoći da lakše izračunate vlastite metrike
  • definicije i objašnjenje važnosti pojedine metrike u kontekstu cjelokupnog poslovanja, te upute za interpretaciju

Cheatsheet je namijenjen svima koji su u doticaju ili su odgovorni za marketing i/ili prodaju, poput:

  • vlasnika tvrtke
  • direktora
  • direktora marketinga i/ili prodaje
  • digital marketing managera
  • voditelja web shopa