Prelazak s outbound na inbound marketinšku strategiju

U posljednjem desetljeću došlo je do velikog pomaka od outbond marketinga prema inboundu. Prvog se često naziva i “interruption marketingom”, onim koji prekida, jer svoje poruke prenosi agresivnim metodama kao što su direct mail, cold calls, zatrpavanje e-mailom, banneri i slično.

Suprotno tome, inbound marketing omogućuje korištenje različitih kanala, kao što su content marketing, online videozapisi i društvene mreže pomoću kojih možete zaslužiti put u umove i srca svojih potrošača dok oni dobrovoljno komuniciraju s vama, povećavajući svjesnost o vašem brandu i privlačenje novih poslova.

Ova promjena paradigme u svijetu marketinga zahtijeva od vas provođenje učinkovite strategije ulaznog marketinga kako bi olakšali vašim potrošačima da vas pronađu. Jer:

Sve više ljudi ignorira outbound marketing

Njegovo korištenje postaje sve teže jer ljude nervira oglašavanje koje prekida gledanje njihove omiljene emisije, sportskih događaja i ostalih programa.Demand Metric napravio je istraživanje po kojem čak 86% ljudi preskače TV reklame, a 46% zanemaruje direktnu poštu (direct mail). Ljudi žele kontrolirati koje informacije i kada dobivaju. Tvrtke koje su prepoznale ovaj trend preusmjerile su svoje marketinške budžete s outbound marketinga na blogove, e-knjige, videozapise i druge oblike inbound marketinga.

Inbound marketing pomaže generirati više leadova

Hubspot tvrdi da tehnike inbound marketinga donose 54 posto više leadova u odnosu na tradicionalne, plaćene metode. Prije interneta, trgovci bi nabavili imena potencijalnih kupaca i proslijedili ih prodajnom timu. Obično bi prodajno osoblje trebalo educirati kupce u ranoj fazi ciklusa kupnje. Danas, kupci imaju pristup širokom nizu online resursa i mogu provesti vlastita istraživanja o proizvodima i uslugama, uključujući:

  • Tražilice
  • Case study-je
  • Webinare
  • Društvene mreže

Uspjeh vaše organizacije zahtijeva od vas postavljanje dugoročnog strateškog plana generiranja kupaca kako biste pomogli ciljanoj publici da ona pronađe vas, te kako biste mogli s njima izgraditi odnos. Marketing organskog pretraživanja (organic search) pruža jednu od najučinkovitijih strategija za generiranje potencijalnih klijenata. Učinkovita SEO strategija sastoji se od kvalitetnog provođenja brojnih koraka, uključujući dizajn web stranica, odabir ključnih riječi, optimizaciju, content marketing, društvene mreže i stopu konverzije.

Troškovi inbound marketinga su manji

Prema istraživanjima, sadržajni (content) marketing košta 62 posto manje od tradicionalnog marketinga i donosi tri puta više potencijalnih rezultata. Jedan od najvažnijih elemenata uspješne inbound marketinške strategije je content marketing. Svježi, korisni sadržaj povećava vjerojatnost zadržavanja posjetitelja na vašoj web stranici i pretvaranja u potencijalne klijente, a nadamo se i kupce, no ovakav pristup zahtijeva strpljenje. Morat ćete se usredotočiti na kvalitetan i dosljedan dugoročni pristup koji poboljšava vidljivost vašeg branda online i pomaže vam izgraditi trajniju vezu sa svojim kupcima.

Kako bi pomogli svojoj publici, morat ćete proizvesti sadržaj u više oblika. Ti kanali komunikacija i distribucije uključuju:

  • Objave na blogu
  • Whitepapers
  • E-mail newslettere
  • Objave na društvenim mrežama
  • E-knjige
  • Infografike
  • Videozapise, webinare i podcastove

Imajte na umu da se vaš sadržaj treba isticati, educirati; on mora nadahnuti i zabaviti svoju publiku.

Inbound marketing pruža snažan alat koji tvrtke mogu upotrijebiti za osnaživanje ljudi i pružanje informacija koje traže u pravom trenutku ciklusa kupovine. Tvrtke koje prakticiraju ovu vrstu marketinga mogu izgraditi snažnu svijest, povjerenje i odanost svojim brandovima.

Zadnje objave