Kako odabrati pravu platformu za automatizaciju marketinga vaše online trgovine

Došli ste to faze kad ste odlučili automatizirati vaš marketing i uložiti u njega. No, kako izabrati pravu platformu? U 2019. postojalo je preko 700 tisuća različitih rješenja! Kao i kod svakog trik pitanja, odgovor na pitanje kako izabrati pravu platformu nije jednozačan. On ovisi o mnogo faktora. Mi vam navodimo 7 osnovnih koji će vam pomoći da pronađete najoptimalnije rješenje za vaše potrebe.

Automatizacija vašeg marketinga putem software-a ne samo da olakšava vaš život, jer automatski izvršava obaveze poput slanja e-mailova i skupljanja podataka, već pomaže i rast vašeg poslovanja. Neki od benefita su:

  • smanjeni troškovi pridobivanja kupaca
  • konverzija kupaca u lojalne, ponavljajuće
  • povećana učestalost kupnje
  • poboljšana stopa konverzije.

Platforme za automatizaciju koje treba razmotriti

S tisućama dostupnih rješenja za automatizaciju marketinga može biti teško odabrati pravo rješenje za svoju tvrtku. Budući da se buyers journey i prodajni ciklus kupnje online trgovine i drugih vrsta poslovanja razlikuju, nekim platformama možda nedostaju alati i značajke potrebne za ovu vrstu poslovanja.

Započnite istraživanje istraživanjem alata za automatizaciju marketinga koji imaju specifično rješenje za tvrtke koje se bave web trgovinom, uključujući:

U drugom koraku, za evaluaciju, iskoristite sljedećih sedam čimbenika za pomoć pri donošenju najbolje odluke o kupnji.

7 čimbenika koja trebate uzeti u obzir pri odabiru optimalnog sustava automatizacije marketinga

1. Korisničko sučelje

Da li je jednostavno za korištenje i intuitivno? Kako bi saznali da li će vam biti lako koristiti platformu, zatražite demo varijantu. Prilikom testiranja svake platforme, zapitajte se:

  • Postoji li jasna navigacija? Pokušajte kreirati e-mail ili pristupiti analitičkim podacima i provjerite je li te jednostavne zadatke teško dovršiti.
  • Postoje li kontekstualne informacije? Ako su naslovi nejasni ili zbunjujući, neke će platforme dati kontekstualne informacije u nastavku ili na hover iznad naslova.
  • Jeste li morali napraviti puno koraka da biste dovršili jednostavan zadatak? Ako je to slučaj, to dugoročno može ometati vašu učinkovitost.

Testirajte korisničko sučelje platforme da biste utvrdili koliko ćete brzo moći savladati osnovne korake – i krenuti na posao.

2. Značajke i Native Integracije

Svaka platforma za automatizaciju marketinga nudi različite značajke, što treba uzeti u obzir kod traženja najoptimalnije za vas. Također, uzmite u obzir postojeću tehnologiju koju već imate. Možda imate postojeću tehnologiju koju želite integrirati sa svojom novom platformom.

Kod uspoređivanja platforme, zapitajte se:

  • Ima li platforma potrebne značajke? Napravite popis značajki koje su vam potrebne prije istraživanja i koristite ga kao podsjetnik.
  • Da li se sustav nativno integrira s vašim postojećim tehnologijama? To će olakšati povezivanje i prijenos podataka na postojećim platformama.
  • Ima li sustav otvoreni API? Ovo je od ključne važnosti za planiranje ako programer planira napraviti custom resurse.

Vaš web shop možda je na drugoj platformi, kao što je Shopify. Ako je to slučaj, od presudne je važnosti osigurati da se vaša trgovina na neki način integrira s vašom novom platformom za automatizaciju marketinga. To će olakšati postavljanje automatiziranih kampanja za baziranih na akciji korisnika na vašoj stranici.

3. Korisnička podrška

Kod prijelaza na novi i nepoznati sustav, želite dobiti najbolju moguću podršku. Pri kupnji nove platforme za automatizaciju marketinga obično se pruža neka vrsta tehničke podrške, međutim, vrsta dostupne podrške može se razlikovati.

Zapitajte se:

  • Koja je vrsta korisničke podrške dostupna? Najčešće se pruža putem telefonske podrške, e-maila ili live chat-a. Sposobnost povezivanja s stvarnim čovjekom (a ne chatbot-om) može vam pomoći u rješavanju specifičnih problema.
  • Koliko brzo možete dobiti odgovor? Ponekad je podrška dostupna 24/7, a ponekad ćete morati pričekati 24 sata.
  • Ako korisnička podrška nije dostupna, postoje li drugi resursi koje možete koristiti? Ako korisnička podrška nije opcija, nije trenutno dostupna ili traži dodatnu naknadu koju si ne možete priuštiti, morate imati alternativu. Forumi ili internetska dokumentacija mogu popuniti te praznine.

Korisnička podrška može biti ključni čimbenik kojem treba dati prioritet prilikom usporedbe različitih platformi za automatizaciju marketinga.

4. Resursi za učenje

Neke platforme imaju vodiče, how-to videe ili webinare koji vam mogu pomoći da naučite kako koristiti alat. Kada birate platformu i istražujete resurse za učenje, zapitajte se:

  • Što će vas ti resursi naučiti? Dok jedni imaju kratke video upute kako započeti s platformom, drugi nude sveobuhvatne module učenja i certifikate.
  • Kako možete pristupiti tim resursima? Većina je besplatna i lako dostupna putem interneta, ali to nije uvijek slučaj.
  • Jesu li ti resursi ažurirani? Želite biti sigurni da su vaši resursi relevantni za platformu za automatizaciju marketinga koju tada kupujete.

5. Korisnička baza i recenzije

Potražite studije slučaja ili video izjave postojećih klijenata koji govore o svom iskustvu s alatom. Kada istražujete svaku platformu, zapitajte se:

  • Koliko korisnika i tvrtki je na ovoj platformi? Veličina korisničke baze sustava može ukazivati ​​na njegovu popularnost.
  • Koriste li platformu uglavnom B2B ili B2C tvrtke? Neke su platforme namijenjene isključivo B2B tvrtkama i možda im nedostaju bitne značajke potrebne za online trgovinu.
  • Što drugi kažu o platformi? Čitanje recenzija iz vanjskog izvora može pružiti autentičniji prikaz.

6. Cijene

Strukture cijena mogu se razlikovati od platforme do platforme, ali većina određuje cijenu po broju kontakata. Kada istražujete cijene za različite platforme, zapitajte se:

  • Koja je osnovna cijena platforme i koliko kontakata možete imati? Budući da tvrtke za online trgovinu imaju veće baze podataka, ovo je bitna stavka.
  • Koliko brzo možete povećati vašu bazu kontakata? Pogledajte koliko brzo ste rasli do sada. To vam može dati uvid u to koliko ćete možda trebati platiti u budućnosti.
  • Koje značajke ili prednosti utječu na cijene? Možda ćete moći dobiti nižu cijenu ili jeftiniju verziju platforme ako vam ne trebaju određene značajke.

U pravilu, što je kompanija jednostavnija i transparentnija u vezi cijene strukture – to je bolje. Razgovor s prodajnim predstavnikom također može biti lakši način da točno utvrdite koju cijenu možete dobiti s obzirom na veličinu vaše baze podataka, značajkama koje su vam potrebne i ciljevima koje ste postavili svojoj tvrtki.

7. Postavljanje i on-boarding

Nakon kupnje nove platformu za automatizaciju marketinga, trebat će vam pomoć pri uspostavljanju i pokretanju. Ona varira od različitih platformi. Zapitajte se:

  • Postoji li naknada za postavljanje i on-boarding i ako postoji, koliko iznosi? Neke platforme tisuće dolara samo za postavljanje.
  • Da li se proces odvija na daljinu ili će netko doći do vas?
  • Prelazite li iz jednog sustava u drugi? Ako je to slučaj, možda će biti potrebna dodatna podrška kako bi se osiguralo ispravno prenošenje svih podataka.

Tvrtke za online trgovinu imaju tendenciju većim bazama podataka koje brzo rastu, pa razmišljate o platformi koja će vam biti od koristi i u budućnosti.

Zadnje objave