5 načina kako integrirati inbound i tradicionalne marketinške metode

Mnogo je priče oko inbound marketinga zadnjih godina – s razlogom. Inbound marketing je cjenovno vrlo prihvatljiv i ima mogućnost generiranja prometa i potencijalnih klijenata na vaše stranice mjesecima, čak i godinama. Ipak, ova vrsta digitalnog marketinga ne bi trebala u potpunosti zamijeniti klasične metode. Kao što koristite različite kanale za svoje marketinške aktivnosti, izrazito je važno uravnotežiti inbound i klasične metode kako bi vašu integriranu strategiju podigli na viši nivo.

To možete učiniti na jedan od ovih 5 načina:

Sajamskim aktivnostima dodajte i digitalnu komponentu

Sajmovi su i dalje vrlo zahvalan marketinški alat. Postavljaju vas pred ciljanu publiku na vremenski i troškovno učinkovit način zbog broja kontakata koje ćete vjerojatno dobiti. No, bitno je ne zaboraviti da digitalni marketing može vaš nastup učiniti još efektivnijim.

Razmislite o dodavanju e-mail marketinga. Možete poslati e-mailove s najavom na adrese kontakata za koje vjerujete da će biti na sajmu, u isto vrijeme im dajući na znanje da ćete biti tamo, o eventualnim predavanjima koje ćete održati, te čak i dogovoriti vrijeme kako bi se povezali s vašim prodajnim timom. Također, promovirajte događaj na društvenim mrežama kako bi vaši follower-i znali da ste tamo i dali im mogućnost da se povežu s vama.
Nakon sajma, uvedite follow-up kampanju u kombinaciji s e-mail marketingom, automatizacijom i jedan-na-jedan follow-up vašeg prodajnog tima s osobama koje su vas posjetile na sajmu.

Iskoristite video marketing

Tradicionalnim, outbound marketingom poput televizijskih reklama, tvrtke iniciraju razgovor i šalju poruku širokoj publici. Ova vrsta oglašavanja još uvijek funkcionira i važna je jer povećava globalnu vidljivost i prepoznatljivost branda. No, isti sadržaj možete koristiti i u inbound tehnikama.

Razmislite o postavljaju i promoviranju videa na YouTube. Na taj način možete dobiti više pretplatnika (subscribers) i postaviti link na landing stranicu na vašem website-u.

Također, možete podijeliti video na društvenim mrežama i e-mailom kako bi bili sigurni da će ga vidjeti vaša sadašnja publika i potencijalni follower-i. Možda će vaš video trebati nešto post-produkcije kako bi ga prilagodili različitim kanalima, ali su odličan način da iskoristite svoj materijal kako bi vaši potencijalni i sadašnji kupci dobili konzistentno brand iskustvo.

Offline kanalima pozovite klijente da preuzmu digitalne resurse

Iskoristite tiskane publikacije, reklame i časopise kako bi strateški povezali vaše online i offline kanale. Na primjer, ako imate tiskani oglas u časopisu ili neku drugu offline promociju, želite privući ljude na vaše online kanale komunikacije kako bi se mogli povezati s njima na smislen i konzistentan način.

To možete učiniti tako da ih usmjerite na zadanu landing stranicu, tražeći njihovu e-mail adresu kako bi dobili pristup određenoj ponudi, tražeći da se pridruže online konverzaciji i slično. Tako ćete integrirati sve kanale komunikacije vašeg branda i pružiti potencijalnim kupcima i klijentima prilike da postanu dio vašeg prodajnog lijevka (sales funnel) i korisničkog iskustva.

Koristite tiskane publikacije

Osim korištenja tradicionalnog marketinga za privlačenje potrošača do vaših digitalnih resoursa, tiskani sadržaj kreiran za offline promociju možete upotrijebiti i za aktiviranje na online kanalima. Na primjer, ako ste napravili tiskanu publikaciju, razmislite kako bi neki dio tog sadržaja mogli prilogoditi za online komunikaciju.

Primjerice, sadržaj kataloga može biti odličan način za pokretanje nove marketinške kampanje putem e-maila usmjerene na potencijalne kupce ili kupce. Ili, ako imate veću tiskanu publikaciju, možda imate članke koje možete iskoristiti za svoj blog, a mogu se promovirati putem društvenih mreža i e-mail marketinga.

Razmislite koje bi još materijale mogli iskoristiti kako bi povećali učinkovitost.

Uložite u interaktivni billboard, kiosk ili drugu digitalnu signalizaciju

Ova će strategija u velikoj mjeri ovisiti o vrsti posla koji imate i imate li fizički poslovni prostor. Za pravu tvrtku, kombiniranje tradicionalnog oglašavanja na prodajnom mjestu (POS) s taktikama inbound marketinga može polučiti ogroman uspjeh.

Tradicionalno, billboardi i panoi su statični. Ali s novom tehnologijom za digitalnu signalizaciju, postali su interaktivniji i pružaju vam nove načine povezivanja s potrošačem. U trenu kad se potencijalni klijent ili korisnik nalazi na vašoj lokaciji, razmislite o načinima kako iskoristiti ovaj kanal za dobivanje e-mail adresa i ostalih podataka putem kvizova, e-mail logina i slično.

Kao što vidite, kod integriranja online i offline aktivnosti treba uzeti u obzir mnogo elemenata. No, ove će vam strategije pomoći da uštedite vrijeme i resurse jer isti sadržaj možete iskoristiti na više medija. Osim što štedite novac, gradite i učvršćujete i svoj imidž kod svojih potencijalnih klijenata i kupaca.

Zadnje objave